söndag 15 februari 2009

Helgen


I helgen hare varit lite fart & fläkt!
Fredagsdagen i skolan vart redigt slapp, jag och cissi skulle fota, hade tagit med oss sjukt mycket grejjer. Sen kommer vi dit, hittar inte lasse, letar, hittar honom inte, efter en stund går han ut ur fotosalen! Han säger åt oss att hämta mellanformataren, och hämta film, sen när han kommer tillbaka säger han att vi inte kan fota, eftersom tvåorna skulle ha studion.. små kräk! Så då blev det ingen framkalling på eftermiddagen & det blev att sluta tidigt, redan vid 12!

på kvällen bar det hem till Elin, för en utgång med klassen. redigt trevligt faktiskt. Började hos Elin & sen vidare till KM runt 11 tiden! Kom sen hem runt halv 2 tiden (y) Tack för i fredags allihopa!!

Igår blev det att ut o gå med mamma när hon kom hem från jobbet, vi gick ner till vattnet, jag fotade lite, sen när vi kom hem så kom mammas kompis!
& på kvällen blev det hem till Gabbut, det blev Seinfield, Changeling (som vi inte hann se klart), och pocorn såklart! & en pysande passions läsk med (y)

Idag ska jag bara slappa! & det ska bli såååååå skönt! mh.

1 kommentar:

  1. Det kan vara skönt att få slappa också in emellan:)
    Jag har hört att det är det helgen är till för:D
    men jag har det nog mest stressat på helgen:)

    SvaraRadera