lördag 7 februari 2009

weird al yankovic


Började gårdagen med ett tandläkarbesök, som jag dagen innan gick och "beställde". Kl 08.30 satt jag i tandläkarstolen, med tanken att jag säkert har minst 3 hål. Men gick senare därifrån med NOLL hål! sjukt fint.
Åkte senare till skolan, skulle ha historia, men den blev inställd. så rätt som det va så fick vi en håla på 2 timmar... Inget vidare vettigt gjort på den hålan inte.

På kvällen var jag o mötte alex och fick en film han bränt "Into the wild", åkte hem, phille kom. och vi skulle se den, men den verkade inge vidare, iallafall inte första 10 min, så vi bytte till älskade BERT istället. vilken hitt! Hörde "älskade ängel", vad vare? 7 gånger.. Men det va helt värt det. Runt halv 1, traskade lille philius hem, och jag blev kvar med bert & katterna.

Idag har jag varit och handlat på city gross med mamma, blev media markt med. kolla om en ringblixt, men nischt. det fanns bara den gamla vanliga stora, för 2000. Jag ska spara ihop sjukt mycket pengar och köpa den jag vill ha som kostar 4300! det kommer vara helt värt det när man väl gör det känner jag.

who are you gonna be?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar