måndag 12 januari 2009

50 år & 21 månader.

Idag när jag satt i skolan så kom jag på att jag och max har 21 månader idag (y) Alltså, 1 år och 9 månader. Hur gutt är inte det på en skala? Så jag skickade ett sms till min vän borta i mönsterås och upplyste honom om detta. & han blev självklart lika glad som jag!

Och samtidigt som jag messade max, så upplyste han senare mig om att Per Gessle fyller 50 år idag. Han börjar bli en gammal gubbe med andra ord.
Jag har faktiskt sett Gessle live en gång, hur gammal kan jag ha varit? Det va iallafall alla hans låtar ifrån "Mazarin" som han spelade. Så det måste nog ha varit runt år 2003, alltså så vart jag 13 år :)
Fan va man stog o diggade då, nu förstår man nog inte redigt varför man gjorde det längre, Men gessle är nog ändå en man som består! eller som max probably skulle beskriva honom - en popikon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar