tisdag 13 januari 2009

Barnens språkutveckling


Sitter här i min stooora säng med min underbara Erik bredvid mig. Försöker(!), skriva om Barnens språkutveckling, MEN.. Det verkar inte vilja ge med sig redigt än, skrivkramp? eller bara jävligt lat? Det är frågan!


Hade första barnträningen idag, & självklart gick jg hem tidigare för att plugga, men vad har jag då skrivit dom här 2 timmarna jag har varit hemma, jo det här
"0-1 år - När barnet är nyfött så skriker... "
Erik fyller så vänligt i att "så skriker DET".
Very nice, nu har jag iallafall en fortsättning.


Varit i skolan idag med, ska skriva om "Konsekvenserna av imperialismen" tills på torsdag.. historia.. hur mycket har jag skrivit? Nada, inte ett skvatt.

Efter historian följde lunch & sedan naturkunskap, fast där lämna vi bara in böckerna.
Gick sedan och tog igen lite multimedia ifrån 2an, klar med en uppgift till, fint!

Nästa uppgift - frågasport.

Ska vara med på en dubbellektion på torsdag, med tvåorna.

jag börjar egentligen kl 1 , nu ska jag släpa mig till skolan kl 08.10 för att lära mig alla koder osv.


nä, nu ska jag ta tag i barnspråket!

puss ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar