torsdag 15 januari 2009

Oh horatio!


Ja.. jag gick hem ifrån skolan idag, jag hoppade över grafen. men jag mådde faktiskt inte helt bra, på seriöst! Och min lärare va helt förstående och sa att det tydligen går någon influensa nu, fy. det vill jag absolut inte ha! Men jag ska iallafall skissa lite på uppgiften tills på måndag & se vart jag har kommit då. har ingen aning om vad jag ska göra.. Men jag har nog en liten idé, fast den kan bli väldigt dålig om den inte blir snyggt gjord sen i illustrator..

Håller på o skriver om barnen nu igen.. & ikväll ska den vara klar, har kommit vidare nu iallafall. Fastnade ju ett tag med det där snacket om symbolvärde & allt, men då tänkte jag ju nu, smart som man ändå är att då hoppas jag över det tills vidare och går vidare till nästa sak som står (y) Och vid 15.20 bussen blir det nog in till stan o kolla om en tröja + en fika! great.
& nu ska jag fortsätta skriva så jag blir klar med minst ett år till innan bussen går.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar