söndag 25 januari 2009

How deep is your love?


Sitter här i soffan och allmänt latar mig.. finns verkligen inget att göra söndagar, förrutom handbollen förut då + att jag och mamma har varit ute en stund idag. Avverkade ikea, rusta, city gross och bauhaus. För nu har mamma fått för sig att tapetsera en fondvägg i sitt rum! vem kommer få hjälpa henne med tapetseringen? jo, jag..


För er som missat det förresten så hade skivlagret halva priset rea i fredags, och jag va självklart där första saken efter skolan. Har ALDRIG varit med om något liknande! Stog säkert i kö nästan en timme.. tappade räkningen vid 40 minuter ungefär. Fast det roliga va att mannen som stog bakom mig, bad mig hålla sakerna han skulle köpa, för hans parkeringstid gick ut. & det gjorde jag ju självklart. Sen fick han hålla mina saker när jag skulle kolla runt lite i affären.

Men sen kom det jobbiga. Jag hade ju inga kontanter ute, så när jag va framme vid kassan, nästan framme. Så ser jag att det står med en stor skylt "ENDAST KONTANTER". Då tänker man ju typ - Shit, jag orkar ju inte stå i den här kön i en timme till..
Så jag bad mannen bakom mig betala mina saker undertiden jag sprang och tog ut pengar. Han såg lite misstänksam ut ett tag, men det gick ju så bra så! schysst man det där. Jag fick med mig 2 filmer & en metallica dokumentär film, nöjd!


Gårdagen var först jävligt slapp, men sen kom gabbe och höll mig sällskap på kvällen som tur var. De blev handboll & film, även fast filmen (som gabbe säger är jätte bra!) vart ganska dålig. Så jag bytte självklart film & satte på Notting Hill istället <3


Har inga lektioner nu på 2 dagar eftersom skolan har något som heter - Glöd under snö. Så det får väl bli sjukt slappt ett tag nu (y) , men vem klagar på det?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar