torsdag 29 januari 2009

Västra Frölunda!


"Att alla dessa hus var kistor
Jag sitter, plussar noll med noll
När jag var liten, försvann jag in i tv:n
Och förvandlades till en pansarvagn med en dröm"


Jag längtar så sjuuuuuukt galet mycket på att ta studenten nu, ca 5 månader kvar, så sjukt gutt! För då bara väntar göteborg på att jag ska åka dit o bo där & allt ska vara så bra! Men det blir väl jobb ett år först, sen kanske gotland och läsa vidare, MEN SEN! mmh, göteborg <3>

Måste börja fota mellanformat snart, produktbilderna med! & mitt projektarbete måste jag börja med också. puh... Seg skola den här veckan med känner jag, mån-tis; Glöd under snö, hade alltså inga lektioner dom här dagarna. Onsdag hade jag bara 1 lektion, för den andra var självklart inställd, så jag fick vänta 3 timmar på att få komma in till skolläkaren o kolla mina ben, Fick reda på att jag har något som kallas "Jumping knee" fråga mig inte vad han menade, men jag ska iallafall ringa sjukgymnasten snart igen.. Idag, religion och historia, fast det va rätt nice iallafall. Sen blev det stan med Jessica i en timme med. Såg Max i stan med ju (y) Imorgon vet jag inte om vi har foto, men om vi inte har det så har jag bara en lektion, så sjukt fint ska det bli. Slapp vecka som sagt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar