måndag 12 januari 2009

Nytt år, ny blogg!


Tänkte nu att jag skulle vara lite rolig och skaffa en ny blogg.
Fråga inte varför, men jag tror jag behöver skriva av mig lite, once in a while.

Så, vad har jag nu inlett det nya året med?
inget speciellt faktiskt.
Jag har, gått på stan, träffat erik + andra folk.
För någon kväll sen förresten, kan det ha varit Lördags?
En redig filmkväll ska jag tala om
Första filmen - Barnhemmet (märkte inte förrens jag kommit hem att den var på spanska)
Andra filmen - kommer aldrig ihåg vad den heter, Will Ferell hade iallafall huvudrollen
Tredje filmen -Lejonkungen ( körde faktiskt 3 disney filmer på rad!)
Fjärde filmen - Pochahontas
& sist men inte minst - Skönheten och odjuret!
jag kan tala om att jag va trött efter alla filmerna.

vad har jag mer gjort?
Jo, jag har ringt monokrom
& nu har jag beslutat att det ska börja spelas Piano i början
av februari, inte illa!

skriver mera en annan gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar