onsdag 14 januari 2009

you can't kill rock n roll


Idag fick jag vakna vid ungefär halv 7.. eftersom att erik skulle till skolan, inte alls kul på min lediga dag ska jag säga. Men lat som jag ändå är så somnade jag om och vaknade igen vid halv 10 (y)
För sen drog mamma med mig till gymmet! Jag har inte kämpat så mycket på hur länge som helst som jag gjorde idag! Benen bar mig knappt ner för trappan sen, fy! Förra gången när jag sprang på springbandet(?), sprang jag 2,34 min. Idag ökade jag och sprang först 10 minuter & i slutet sprang jag 6 minuter. så sjukt jobbigt! Nu jävlar ska det börja tränas, minst 2 gånger i veckan!!

Ska snart iväg, och sen efter det vidare in till stan o träffa gabbe om vi hinner det, men det ska vi nog hinna med tror jag. måste måste måste träffa my någon dag med! , sålänge som vi har sagt det, men det blir ju aaaaldrig av! vad är felet på oss, snart ska vi säga en dag & hålla oss till det, finito!

nu är det dags för att fixa sig & dra sig härifrån om 10!
Hej ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar