torsdag 15 januari 2009

Multimedia 4 timmar för tidigt

Jag överlevde, jag orkade ta mig ur sängen, snoozade visserligen 20 minuter, men det va det värt det. jag blir så stolt över mig själv! Så nu har jag precis haft 1 av dom 2 multimedia lektionerna, och jag fattar faktiskt vad det handlar om, tror jag..
Jag kom inte så mycket längre på 3-4 år barnen igår, jag stängde faktiskt av & ringde erik istället. so much better!
Så nu har vi bestämt att det blir bio på fredag, en premiär faktiskt! "Benjamin buttons otroliga liv", den verkar faktiskt väldigt bra, den handlar om en kille (brad pitt, tror jag) och han lever sitt liv baklänges, från att han är gammal och skrynklig tills han är ett spädbarn igen. intressant va.
Den filmen påminner mig om en bok jag läste för flera år sen, om någon tjej som dog, och när hon dog så kom hon till ett ställe där hon levde sitt liv baklänges, hon blev bara yngre och yngre för varje dag som går.
Läskigt om man skulle vakna upp en dag och bara bli yngre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar